تکالیف ۲۲ آذرماه

شرح دروس تدریس شده و تکالیف داده شده 1395-09-22
پایه تحصیلی آموزگار تدریس شده تکالیف
اول مریم تکبیری رون خوانی درس جدیدوانجام تمرین کتاب .*املای خلاق خوشه ای روی تابلوباهمکاری دانش آموزان.تدریس مفهوم جمع درپژوهش سرا.تدریس قرآن توسط مربی مربوطه.تمرین جمله نویسی دردفتر.توضیح تکالیف،نشان دادن چندریشه ی خوراکی وتوضیح درموردآن وتوضیح درموردمجله ی رشد.خواندن ص4 مجله ی رشد.املا ی مسابقه ای. فردارضایت نامه هارابیاورند.دفتر مشق بزرگ ص37،36،35،34،33با خط زیبا نوشته شود.
اول فاطمه قاسمی تدریس ریاضی مفهوم جمع در پژوهشسرا. فارسی روانخوانی و ارزشیابی دروس. قرآن با دبیر مربوطه. املا پاتخته ای و جمله سازی در کلاس به عهده ی خود دانش آموز و راهنمایی آموزگار. قرآن با مربی . کاربرگ تلفیقی هنرو ریاضی مفهوم کمتر بیشتر. املا (ر)کار شود. دفتر مشق بزرگ صفحات مربوط به درس (ن)کامل و رنگ آمیزی گردد. با سپاس فراوان.
دوم الهام آذری نائی ریاضی ، حل تمرین و ارزشیابی با کمک نرم افزار علوم ارزشیابی قران تدریس ص ۲۰ و ارزشیابی فارسی ، تدریس درس کوشا و نوشا جمله نویسی ، داستان نویسی با کلمات گل واژه ۵۴ گاج ۸۴ تمرین روانخوانی درس کوشا و نوشا رونویسی ده خط اول کوشا و نوشا
دوم کوکب صیمی زنگ اول :املا روی تخته وایت برد..نمایش فیلم ریاضی مفهومی..زنگ دوم :حل تمارین کتاب ریاضی..نمایش فیلم ریاضی..زنگ سوم :بازی وریاضی وتلفیق با هنر..شکل سازی بااشکال هندسی .زنگ چهارم :حل کاربرگ علوم مفهومی و ریاضی .همخوانی شعر کوشا ونوشا مربوط به درس فارسی..زنگ پنجم :قرآن. دانش آموزانی که کاربرگ ریاضی وعلوم درکلاس ننوشتند در خانه انجام دهند.۵ خط املا از درس خرس کوچولو.
سوم راحله ناظمی قران تدریس وروانخوانی .ریاضی ارزشیابی ضرب.هنر کار بازیافت.علو م تدریس فصل پنجم.فارسی روانخوانی وحل دو صفحه از کتاب نوشتاری املا شب .علوم پرسیده میشود.ضرب در دفتر ریاضی
سوم سید عاطفه حسینی ریاضی ادامه ی تدریس کسر و حل تمرین+دست ورزی کار با گونیا و آموزش اولیه ی زاویه.. فارسی حل تمارین دفتر فارسی+یک تمرین جدید داده شد هنر حل دفتر خوشنویسی قرآن ارزشیابی و تدریس درس جدید اجتماعی تدریس درس9 و هم اندیشی در خصوص اهمیت همکاری.. شرح تکالیف: 10 سوال ریاضی از بحث کسر در دفتر ریاضی حل کاربرگ علوم
چهارم فریبا نبوی فرشه علوم تدریس درس ۵ و طرح سوال هدیه ها تدریس درس جدید ریاضی مرور تدریس ضرب اعداد سه رقمی فارسی ارزشیابی از شعر باران هنر نقاشی هواپیما کلمات با ارزش املایی درس ارش کمانگیر در جدول کلمات بی نقطه تا ۷ نقطه قرار داده شوند. فردا ازمون علمی برگزار خواهد شد دانش اموزان تمام دروس را مطالعه کنند.
پنجم آسیه خزاعی علوم:ارزشیابی دانش آموزان-تدریس ادامه درس با استفاده از نمایش انیمیشن و پاور. ریاضی:حل تمرین به همراه دانش آموزان-رفع اشکال. هنر:کار تلفیقی علوم و هنر باساخت آدمک با استفاده از مقوا و دکمه فشاری با توجه به درس حرکت بدن. فارسی:خواندن درس آزاد توسط دانش آموزان و راهنمایی آنها. مطالعات:پرسش و پاسخ-تدریس درس با استفاده از پاور و سیستم هوشمند-نمایش انیمیشن های مربوط به راه ها و حمل ونقل. مطالعه ی تمام درس ها جهت آمادگی در آزمون علمی. عزیزانم به تلاش خود ادامه داده و با دقت کتاب های خود را مطالعه کنید،ان شاالله که موفق خواهید شد.
ششم منیره سادات موسوی زاده درس ریاضی و هنر :دبیر مربوطه درس مطالعات :پرسش شفاهی/نوشتن سوالات درس هشتم/درس فارسی:به دلیل ارزشیابی علمی درس نهم مطالعات تدریس شد.نوشتن سوال و پاسخ درس نهم به همراه نکات مهم درس تفکر و پژوهش:حل گفتگو کنید درس مارگیر و اژدها به دلیل برگزاری ازمون علمی هماهنگ تکلیف داده نشد.لطفا دانش اموزان دروس مربوطه را تا صفحات مشخص شده با دقت مطالعه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به دبستان غیردولتی هوشمند شهاب می باشد